RE: Marmara Rehber Açıldı, Ücretsiz.!!

Sayın Firma Rehberi Kullanıcıları...

Firma Tanıtımı yapmaktayız.

Örneklemek gerekirse;

. Bana en yakın sürücü kursu, dershane, eğitim kurumu nerede?
. Halılarımı nerede yıkatabilirim, evimi kime temizletebilirim?
. Saçımı nerede yaptırabilirim?
. Evimi, işyerimi kime boyatabilirim, dekore ettirebilirim?
. Nereden araba kiralayabilirim?
. Talile nereye ve nasıl gidebilirim?

gibi...

Rehberimiz, bu sorulara basitçe cevap vermenin de ötesine geçerek, içerdiği firmaları tam anlamıyla tanıtıyor. Böylece doğru firma ile temas kurmanıza ve böylece zaman kayıplarını en aza indirmenize yardımcı oluyor.

Kullanım kolaylığı sağlamak için Firmalar Rehberi'ne çok güçlü site içi arama motorları yerleştirildi.

Basılı rehberlerdeki gibi bu güncellemeler yıldan yıla değildir. Rehberdeki kategoriler sizlerin beğeni ve ihtiyaçlarınıza paralel olarak ekibimizce sürekli güncellenerek artmaktadır.

Amacımız, bilgi çağının yeni güçlerini kullanımınıza sunarak hayatınızı kolaylaştırmaktır.

Saygılar..

www.marmararehber.com

Bu e-posta otomatik olarak gönderilmiştir. Lütfen bu e-postayı cevaplamayınız.