3g telefon ile netbook internet

Merhaba, netbook ve 3g li telefon ile internet baglantisi yapmak istiyorum. Bunun için;

* linux yüklü ACER ASPIRE ONE A150L INTEL ATOM N270 1.6GHZ 1GB 120GB 8.9" NETBOOK

* ve 3G ozellige sahip w910i cep telefonu

Almayi dusunuyorum. Benim icin en onemli nokta sony ericson ile linux yuklu netbook ara arasinda bir baglanti sorunu yasar miyim. Kullanicilari varsa deneyimlerini aktarabilir mi?

Saygılar, Engin YILMAZ

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!