Re: Gnumed Deneyimileriniz

Merhaba,

* T. Alp Ozkan [2009-06-18 21:13:34+0300]
> Public server üstünden yaptığım denemelerde oldukça hoşuma giden bu programı
> çalıştığım klinikte kullanımaya ve kullandırmaya çalışacağım. Gnumed
> hakkında ki görüş ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu tür yazılımlar büyük ölçüde erbabına yönelik olduğundan deneyimli
kişileri bulmak güç.  Listemizde Zeki (Çatav) hoca vardı, belki onun bir
bilgisi olabilir.

Tıbbi yazılımlardan söz açmışken, Debian Med projesine de göz
atmanızı öneririm.

        http://www.debian.org/devel/debian-med/

> Programın Türkçe bir yerelini bulamadım bu konuda herhagi bir çalışmaya dair
> bilginiz var mı?

Çeviri için aşağıdaki katkı sayfası faydalı olabilir.  Gördüğüm kadarıyla
Türkçe çeviri yapılmamış.

        http://gnumed.org/contribute/translate/index.html