Debian testing kurmak ???

Merhaba,

Stable kurup, dist-upgrade yapmak istemediğim için debian-testing kalıpları indirip sıfırdan debian-testing kurmak istedim. Bakın başıma neler geldi :)
(Unutmadan söyleyeyim, ilk defa debian kullanmıyorum. Çok ileri olmasa da, debian için yeterli sayılacak kadar kurulum ve kullanım tecrübem var)

Bir hafta önce, weekly-build testing imajını indirdim(cd1), kurulum sırasında debconf hatası aldım ve kurulum fail etti. İndirdiğim cd imajını md5 kontrolü yaptım
ve sağlam çıktı. 16x hızında ve DAO modunda yazmıştım. İmajda bir sıkıntı yok gibi görünüyor. Bende testing-netinstall imajını indirdim ve kurulumda HDD'lerimi
tanımadı. 5 farklı makinada denedim. Sonuç aynı. Bende businesscard imajını indirdim ama yine HDD.leri tanımadı. 5 farklı makinada denedim ve sonuç yine aynı.

Bu haftaki imajlarda şansımı denedim ve sonuç yukarıdaki ile aynı oldu. Günlük imajlara döndüm ve son 9 günde yayımlanan bütün imajları denedim ama sonuç aynı.
DVD imajlarına döndüm sonuç aynı. Sonuçta,

* Ya kurulumun yarısında debconf hatası verip sonlanıyor.
* Ya hard diskleri tanımıyor.
* Ya çekirdek kurulumunda fail ediyor.
* Ya da disk bölümlendirme esnasında soru işaretleri çıkıyor ve fail ediyor.

Kafayı bozdum, debian-stable imajı ile bu 5 makinaya kurulum denemesi yaptım. Hiçbir sorunla karşılaşmadım.  Sonuç olarak son 15 gün içinde yayımlanan
debian-testing imajlarında bug vardır diyebilirmiyiz?

Saygılarımla,
Hasan ŞAHİN
******************************
Neither the footer nor anything else in this E-mail is intended to or constitutes an
electronic signature and/or legally binding agreement in the absence of an
express statement or Autoliv policy and/or procedure to the contrary.
This E-mail and any attachments hereto are Autoliv property and may contain legally
privileged, confidential and/or proprietary information.
The recipient of this E-mail is prohibited from distributing, copying, forwarding or in any way
disseminating any material contained within this E-mail without prior written
permission from the author. If you receive this E-mail in error, please
immediately notify the author and delete this E-mail. Autoliv disclaims all
responsibility and liability for the consequences of any person who fails to
abide by the terms herein.