Re: Gulelim mi aglayalim mi?

06 Mart 2009 Cuma 21:25 tarihinde Onur Aslan <onuraslan@gmail.com> yazdı:
Hala benim uzerinden baskalarina ornek veriyorsunuz. Ben kimseye
beyinsiz filan demedim. Pardus kanalina cok fazla girdigim yok,
freenode da ben olmadigim zaman benim nickimi kullanan insanlar
oluyor. Bunlari ben gibi gosteri yaptiginiz suclamalar iftiradan baska
bisey degildir. Freenode'da kullandigim nick onur'dur. Identli onur
nickiyle freenode da birine hakaret ettigimi buyrun gosterin
ispatlayin. IP adresim sabit nickimde herhangi bir cloak yok. Anlim
acik kimseye hakaret ettigim olmadi. Aksi taktirde bunlar iftiradan
ote suclamalar degildir.

Arkadaşım okuman mı yok anlamakta mı zorluk çekiyorsun?Bak ne yazmışım.

Siz ve debian.tr kanalındaki bir kaç kişi daha biliniz ki bu üslubunuz yüzünden IRC üzerinden bolca insanın debiandan soğumasına neden oluyorsunuz

Üslup ile hakaret arasındaki farkı biliyorsundur sanırım.Ve log konusunda ise şunu yazmışım.

Ve bir kez de pardus kanalına girilip insanlarla  konuşulduktan sonra arkalarından "beyinsiz" ve benzeri tabirlerin kullanıldığına şahit oldum.Sonuncusunun eğer dizüstü üzerinden silmediysem hala logları mevcut.

Sizin adınız geçiyormu burada?

Ve üslup konusunda ise görünen köy klavuz istemez diye bir deyim vardır.Sanırım anlamını biliyorsunuzdur.

Eger bu bensem yargiya da basvurmakta
ozgursunuz istediginiz mevkilere de. Tekrar terkarliyorum hic bir
sekilde kimseye hakaret etmedim etmem de. Burda dile getirmeye
calistigim konu Debian tr yansisinin daha iyi olabilecegiydi ama bizim
insanlarimiz bunu anlamaktan muzdarip.

@Onur Aslan:Daha da fazla cevap yazmayacagim, rezilliginiz icinde bogulun.

Şu kullandığınız cümle dünyanın neresine giderseniz gidin yargı açısından bir hakarettir.Eğer bunu bilmiyorsan ve bu konuda ısrarcıysan ben sana bunu yargı üzerinden öğretmeye hazırım buna emin ol.

Benim ne arkadaşımsın ne kardeşimsin ne de akrabamsın.Bunları hoşgörmek alttan almak gibi bir zorunluluğumda yok.Bilmem anlatabildimmi?