Re: Gulelim mi aglayalim mi?

Bak onurcum gel bu işi böyle karşılıklı atışmalar şeklinden kurtaralım. Senin aşağıda tekrarlayacağım eleştirinin dozu pek hoş değil :

"

Lenny ciktigindan beri bu boyle. Bize yakisan da budur zaten.

Ben gulmeyi tercih ediyorum. Debian tr yansisini kullanmayi dusunmek
bile hataydi.

"

Bu bana ve bu epostayı okuyan tüm üyelere bir eleştiri değilde alay gibi geldi. Sanırım sende farkındasın ! Bence seninde asıl amacın alay geçmek değildi ama sanırım farkında olmadan dozu biraz kaçırmışsın. Seninde gelişiminde bulunduğun paketlerde bir yanlış olsa ve bizde bu şekilde alaycı bir eposta yollasak sen de sanırım alınırsın.

Onur Aslan yazmış:
Hala benim uzerinden baskalarina ornek veriyorsunuz. Ben kimseye
beyinsiz filan demedim. Pardus kanalina cok fazla girdigim yok,
freenode da ben olmadigim zaman benim nickimi kullanan insanlar
oluyor. Bunlari ben gibi gosteri yaptiginiz suclamalar iftiradan baska
bisey degildir. Freenode'da kullandigim nick onur'dur. Identli onur
nickiyle freenode da birine hakaret ettigimi buyrun gosterin
ispatlayin. IP adresim sabit nickimde herhangi bir cloak yok. Anlim
acik kimseye hakaret ettigim olmadi. Aksi taktirde bunlar iftiradan
ote suclamalar degildir. Eger bu bensem yargiya da basvurmakta
ozgursunuz istediginiz mevkilere de. Tekrar terkarliyorum hic bir
sekilde kimseye hakaret etmedim etmem de. Burda dile getirmeye
calistigim konu Debian tr yansisinin daha iyi olabilecegiydi ama bizim
insanlarimiz bunu anlamaktan muzdarip.