Re: Gulelim mi aglayalim mi?

06 Mart 2009 Cuma 18:38 tarihinde Onur Aslan <onuraslan@gmail.com> yazdı:
Siz neden bahsediyorsunuz?
/////////////////////

Bu arada suclamalariniza da kanit gosterirseniz cok memnun olurum.
Aksi taktirde iftiradan oteye gidemeyecekler. Ben simdiye kadar
kimseyi Debian'dan sogutacak bir davranis sergilemedim, sergilemem.

Daha da fazla cevap yazmayacagim, rezilliginiz icinde bogulun.

Bir çok kere IRC üzerinden debian dan yardım istemeye gelen insanlara bu üslupla davranıldığını sıkça gördüm.Herhangi bir zamanda istenen herhangi birisi tarafından girilip test edilebilir.Ve bir kez de pardus kanalına girilip insanlarla  konuşulduktan sonra arkalarından "beyinsiz" ve benzeri tabirlerin kullanıldığına şahit oldum.Sonuncusunun eğer dizüstü üzerinden silmediysem hala logları mevcut.Eğer çok uzaması halinde bunu yollayacağım insan siz değil başka yerler olacaktır buna emin olun.

Ve son söylediğiniz cümle için sonuçta yaşınız ne kadar da ufak olsa kullandığınız kelimeler üsluptan öte hakarete giriyor.Tekrar etmeniz halinde konuşacağımız yer burası değil yargı olacaktır.Bilginize.

İyi akşamlar,iyi çalışmalar.