Re: Gulelim mi aglayalim mi?

Neyse o zaman olayı şu şekilde açıklayayım. Başka türlü bir üslup ile anlamıyorsun :

Bak güzelim bu yansı, yansı için kullanılan bant genişliği, sunucu, sunucu üzerindeki disk, disk üzerinde kurulu debian. Bunların hepsi benimde dahil olduğum bir yöneticiler grubununun yönetimi ve sorumluluğu altında.

Sen ise bunları tercih edersen kullanmakla yükümlüsün. İsteğim yansıyı istediğim şekilde tutarım. Burada demokrasi diye bir şey yok. Ne seçim yapılıyor ne de oy veriliyor. Sen ise sorunları bana üsluplu bir şekilde iletebilirsin. Bunun haricindeki eleştirilerin yeri ancak epostamın çöp kutusu olabilir. Bu eposta silsilesinide daha fazla uzatma. Bu tavırla ne kendini kanıtlayabilirsin nede birileri sana "aferin" der. İstersen kullan istemezsen Dünya ve Türkiye üzerinde istediğin yansıyı kullanabilme kabiliyetin sanırım var. Bak şu aşağıdaki satırları bir kere daha okuda işin özünü anla. Gerekirse translate.google.com artık Türkçe tercümede yapıyor.

Why jigdo is better than a direct download

Because it is faster! For various reasons, there are far fewer mirrors for CD images than there are for the "normal" Debian archive. Consequently, if you download from a CD image mirror, that mirror will not only be further away from you, it will also be overloaded, especially just after a release.

Furthermore, some types of images are not available as full .iso downloads because there is not enough space on our servers to host them.

Of course, a "normal" Debian mirror does not carry any CD images, so how can jigdo download them there? jigdo achieves this by downloading individually all the files that are on the CD. In the next step, all these files are assembled in one big file which is an exact copy of the CD image. However, all this happens behind the scenes - all that you need to do is tell the download tool the location of a ".jigdo" file to process.

More information is available from the jigdo homepage. Volunteers willing to help with jigdo development are always welcome!

Onur Aslan yazmış:
Kusura bakmayin ortada hala iftira devam ettigi icin cevap yazma
zorunlulugu hissettim.

Siz veya baska biri bu thread icinde yazdiklarimdan dolayi Debian'dan
sogudu ise tebrikler.