Re: Gulelim mi aglayalim mi?

Onurcum O yansının admini zaten benim :) Rezil dediğin yansıdan bir tanede sen kurda benden daha iyi yönet. Ben bu işi 10 yıldır böyle yapıyorum.  Yansı için bir limit konmuyor benim bildim.

İşin kısası onurcum ben bu cd yansılarını yıllardır bu şekilde tutuyorum. Sadece i386 cd isoları tutuluyor. Diğerleri ise jigdo şeklinde tutuluyor. Ama sende haklısın sanırım artık cdnin modası geçti. Bundan sonra dvd isolarınıda oluşturmaya başlarım. Ayrıca bir şey ispat etmek gibi bir sorumlulukta kendimde pek hissetmiyorum. Türkiye'de gerek ulaknet gerek ttnet üzerinde 5 yansı daha var. Onlar isoları tuttuğu için ben tutma gereği duymadım.

Onur Aslan yazmış:
Siz neden bahsediyorsunuz?

Jidgo, bittorrent kullanacaksam tr yansisi niye var? Bana en yakin
olan yansi bulundugum konuma gore resmi tr yansisi. Ki bu yansida 5
saat onceye kadar i386 isolari bile yarim yamalakti (sirf beni yalanci
cikarmak icin _sadece_ onlar eklenmis). amd64 vb diger mimarilerin
isolari yine _yok_. Bunun benzeri sagolsun tr mirrorundan baska bir
yerde gorulmemekte. Levent beye yakistirdigim sey bu; ortada olan
gercek.

Bu arada suclamalariniza da kanit gosterirseniz cok memnun olurum.
Aksi taktirde iftiradan oteye gidemeyecekler. Ben simdiye kadar
kimseyi Debian'dan sogutacak bir davranis sergilemedim, sergilemem.

Benim sorunum kimseyle degil, isini en iyi sekilde yapmayan
insanlarla. Bu ornekte tr mirroru adminiyle. Debian herkese acik
evrensel bir isletim sistemi. Bu durumu da elestirmek en dogal hakkim.
Bunu gecen bir kez daha dile getirmistim ama pohpohlanmaya alismis
milletimiz elestiri kaldiramiyor. Yine ayni sekilde tepki verilmisti.

Ortada olan olay su. Turkiye'de yasamaktayiz. Debian _resmi_ Turkiye
yansisinin rezilligini herkes gorebiliyor sanirim bir siz, bir de
yansi admini haric.

Daha da fazla cevap yazmayacagim, rezilliginiz icinde bogulun.