Re: Gulelim mi aglayalim mi?

Gençken bende bu şekilde üslup ile listelerde çok boy gösterdim. O yüzden Onur bey'in bu fevri epostalarını garip bulmuyorum. Ama üzülmesin bunlar geçici şeyler.

 Ben bu yansıyı yaklaşık 10 yıldır sürdürüyorum. Her zamanda eleştirilere açığım fakat eleştirinin dozu çok iyi ayarlanmalı bence. Eleştiriler alay geçme şeklinde yada bu şekilde olunca alınıyor insan. Sonuçta bu yansı için bana ödenen bir maaş yada başka bir çıkar yok. Mehmet beyin dediği gibi her debian sever yansı tutup bunları yayınlamakta serbest. Her insanın hatası olabilir. Biliyor musunuz tam 7 yıldır ben bu yansıyı Türkiye dışından yönetiyorum. Lütfen eleştirilerinizde kırıcı olmamaya çalışın.

Teşekkürler.

Not : Bu arada Türkiye'de bildiğim kadarı ile 5 yansı daha var. Bunlardan da yararlanabilirsiniz. Bu yansıları yöneten arkadaşlara da gösterdikleri çabadan ötürü teşekkür etmek istiyorum.

ftp.tr.debian.org
  (debian.ankara.edu.tr)
debian.comu.edu.tr
debian.eso-es.net
ftp.linux.org.tr
ftp.metu.edu.tr
godel.cs.bilgi.edu.tr

Mehmet Özgür Bayhan yazmış:
Anlayamadığım şey bize yakışanın ne olduğuna siz karar verebilirken neden Levent Yıldırım bize yakışana karar veremiyor çözebilmiş değilim.Ian Murdock un yakın akrabası falanmısınız?Ne bileyim eğer hamili yakınımdır kartınız varsa durum değişir.

Eğer beğenmiyorsanız Pardus ile devam ediniz Ubuntu ile devam ediniz dilediğiniz herhangi bir diğer dağıtımla devam ediniz ,olmadı Windows ile devam ediniz.Kimsenin alnınıza silah dayadığını düşünmüyorum.

Ha derseniz ki ben debianımdan memnunum ama repolar rezalet o zaman bir yansı oluşturun biz de faydalanalım mümkünse.Hem tr.debian.org u sömürenler(ki buna bende dahilim en doğal hakkımız) hem de buna rağmen şikayet edenler yüzünden binen yük de biraz azalmış olur.

En kısa zamanda yansının adresini bildirirseniz biz de mutlu oluruz.

Ve diğer bir konu da şu üslubunuz.Siz ve debian.tr kanalındaki bir kaç kişi daha biliniz ki bu üslubunuz yüzünden IRC üzerinden bolca insanın debiandan soğumasına neden oluyorsunuz.Kişisel tavsiyem eğer debian ı seviyorsanız ve insanların debiandan soğumamasını istiyorsanız debian dışında başka uğraşlar bulunuz kendinize.

Bu arada olası gereksiz tartışmalar için belirteyim sadece tavsiyemdir.Bir karar cümlesi değildir.

Sürçü-Lisan ettiysem affola.

Herkese iyi çalışmalar,kolay gelsin.