Debian wireless

Merhabalar,
Listeye yeni kaydoldum ve bir süredir gelen giden mesajları takip ediyorum, görünen o ki konuya vakıf pek çok arkadaşımız var. Kendisini yetiştirmiş tüm arkadaşları tebrik ediyorum.

Benim bir sorunum var. Evde toplama bir PC'miz var. Ana kartı Asus ve  ana kartta wireles bağlantı yapabileceğimiz (anten bağlanan) bir chip var (Asus Solo veya benzer bir adı var).

Ustunde windows var. Sonra partition vs ile oynayarak ubuntu kurdum. Windows ve ubuntu da wireless bağlantı çalıştı. Sonra ubuntu'nun aslında debian'ın yavrusu olduğunu benim debian kurmam gerektiğine karar verdim.Debian'ıkurdumama maalesef bir türlü wireless bağlantısını çalıştıramadım. Konu, biraz heves biraz da inada binidiği için illaki debian olacak diyorum.

Bu konuda yardım edebilecek bir arkadaşımız var mı?

Şimdiden yardımlarınız ve ilgileriniz için teşekkür ederim.

Levent