Re: Debian 5.0 lenny ` nin kurulumundan sonra apt-get` in verdigi ilginc hata

Selamlar,

Recai hocanin dediklerine ek olarak;

wicd'i kurmak icin network-manager-gnome 'u kaldirmaniz gerekmektedir..

zaten apt wicd'i indirdirken size bunu soracak, ilgili paketi kaldiracak
ve wicd programini kuracaktir..

Saygilar

Ozgur

.