mini sftp

          Selamlar,

          embedded bir cihazda kullanmak üzere sftp programi ariyorum. putty ile gelen psftp binary si butun modulleri static olarak icinde barindiriyor, o yuzden de boyutu büyük. sistemde openssl kütüphanesi var, bu kütüphaneyi kullanan bir sftp kullanirsam daha kücük boyutlu olur sanirim. openssh ile gelen sftp dinamik olarak openssl kullaniyor fakat arka planda ssh ile tünel aciyor sanirim, yani ssh binary sine de ihtiyac duyuyor. o yüzden sftp  yi de kullanamiyorum. sftp ile yapacagim sey sadece kullanici adi ve sifre ile baglanip bir dosyayi get ve put etmek. bunun icin önerebileceğiniz bir sey varsa paylasirsaniz sevinirim.

          tesekkürler, iyi calismalar.

Mahmut