Re: nvidia surucu

Selcuk Erdem <selcukerdem@penguen.com> writes:

> Merhaba,

> nvdia suruculerini yeniden yuklemem lazim ama nasil yaptigimizi
> hatirlayamiyorum. internette guncel bir yontem bulamadim. Paketleri
> yukled'm, nvidia xconfigi calistirdim ama sonuc alamadim. xorg
> dosyasinda degisiklik  yapmak mi gerekiyordu... Ozellikle 3d destegi
> gerekli. Bu arada klavye duzeni bozuldu,tr qwerty duzenine
> donemiyorum.

Module assitant (m-a komutu ile erişebilirsiniz)
kullanabilirsiniz. Modül ismini tam olarak bilemiyorum ben ATI
kullandığım için ve erişebileceğim durumda nVidia kullanan bir makine
olmadığından.

Ayrıca, /sanırım/ artık sadece sürücü ismi dışında xorg.conf dosyası
kullanılmıyor çok fazla diye biliyorum.

nVidia'nın sitesinden indirdiğiniz sürücüyü yüklemekte herhangi bir
sıkıntı da yaşamamalısınız diye umut ediyorum. Ama yine de m-a
kullanmanızı tavsiye ederim kurulum için.

Klavye ile ilgili olarak da;

	setxkbmap tr

Komutu işinize yarayacaktır.

> tesekkurler,