Re: debian hk.

malesef olmadı. aşağıdaki hatayı almaktayım.

huseyin@huseyin:~$ su - postgres
Password:
postgres@huseyin:~$ psql
psql: sunucuya bağlanılamadı: Böyle bir dosya ya da dizin yok
        Sunucu yerelde çalışıyor ve Unix domain
        soketleri üzerinden bağlantılara izin veriyor mu?
"/var/run/postgresql/.s.PGSQL.5432"?
postgres@huseyin:~$