Re: debian hk.

merhaba,
root@toprakkale:~# su - postgres
postgres@toprakkale:~$ psql
Welcome to psql 8.1.13, the PostgreSQL interactive terminal.

Type:  \copyright for distribution terms
       \h for help with SQL commands
       \? for help with psql commands
       \g or terminate with semicolon to execute query
       \q to quit

postgres=#

deneyebilirmisiniz?
yukaridaki gibi cevap alırsanız çalışıyordur...