hda boot sorunu

Merhaba,
Bios usb boot desteği olmayan desktop makinamda lenny çalışıyor(du).
Bu cihazda usb belleğe yüklü linux boot etmek için araştırma yapıp
PLOP boot floppy ile deneme yaptım. Başarıyla usb den yükleme yaptı.
Ancak hda üzerinden normal yolla veya PLOP floppy ile boot edemez
oldum. Tam uninstall seçeneği işe yaramadı. Buna çözüm ararken SGD
(super grub disk) ile başarısız oldum.
Testdisk işe yaramadı. Grubu yeniden kurmak işe yaramadı. Çalışan CD
ile boot from first HD işe yaramadı.
Şimdi normal boot sırasında grub loading stage 2
Error 2 hata mesajı ile takılı kalıyor. PLOP veya SGD ile kernel panic
vfs - not syncing: VFS: unable to mount root fs on unknown-block(0,0)
hatası veriyor. Hazreti google yeni çekirdek kurulumu önerdi, bu
durumda da kernel panic: NO init found. Try passing init=option to
kernel diyor.
HDA çalışan CD ile sorunsuz bağlanıp görüntülenebiliyor. cfdisk
ÖLÜMCÜL HATA: Disk açılamıyor diyor. fdisk /dev/hda ise /dev/hda
açılamıyor hatası veriyor.
Ne yapılabilir, önerisi olan? (yeni sistem kurma dışında)

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr