Re: debian'da Tv izlemek

  selam, sudo programi hata veriyoras zaten yuklu demektir. /etc/sudoers dosyasını root olarak istediginiz editorle acin sonra root yazan satirin altina kendi kullanici adinizi asagidaki gibi ekleyin

#nano /etc/sudoers
root    ALL=(ALL) ALL
puma   ALL=NOPASSWD: /rootolarak/calistirmak/istediginiz/program

örnek)

tvtime programı eger /usr/bin altindaki tvtime ise
puma   ALL=NOPASSWD: /usr/bin/tvtime

şeklinde degistirilmelidir.

calistirmak istediginizde

#sudo tvtime yazinca root haklariyla program calisicaktir ama daha az tehlikeli neden mi? cunku oyle deniyor ben de bilmiyorum.

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!