Yan: mysql hata

Merhaba, konuyla ilgili bilgim yok ama google da birisi ayni problemi yasayip kendi cozumunu bulmus.

http://forum.qmailrocks.org/showthread.php?t=581

cozum su sekilde

#find / -name "mysql.sock" -print
(/var/lib/mysql/mysql.sock sonucu olabilir)
#ln -s /var/lib/sizin/arama/sonucunuz /tmp/mysql.sock

--- 06/10/08 Pzt tarihinde Şükür MUHACİR <smuhacir@gmail.com> şöyle yazıyor:

> Kimden: Şükür MUHACİR <smuhacir@gmail.com>
> Konu: mysql hata
> Kime: debian-user-turkish@lists.debian.org
> Tarihi: 6 Ekim 2008 Pazartesi, 14:22
> Selamlar,
>
> Ben hemen konuya gireyim. Serdar Aytekin bey' in  web
> sitesinden ilgili
> dökümanı (
> http://www.serdaraytekin.com/docs/os/debian/sarge-qmail-vpopmail-spamassassin-antivir-squirrelmail.html#5)
> takip ederek qmail kurulu bir mail sunucu kurulumu yapmak
> istedim. Fakat
> mysql de şöyle hatalar alıyorum.

> [...]

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!