hizmet ayarları hk.

merhaba arkadaşlar, gnome masaüstünde masaüstü/yönetim/hizmetler
dediğimde karşıma galiba başlangıçta çalışan sistem programaları geldi.
ancak bunların çoğunun aynı olduğunu farkettim. iki adet bilgisayar
etkinliği günlükleyicisi birisi klogd diğeri sysklog, üç adet olay
zamanlıyıcısı birisi anacron, birisi atd diğeri ise cron olduğunu
gördüm. bunlardan birisini deaktif etsem sistemim bir sorunla
karşılaşırmı acaba? teşekkürler. iyi çalışmalar.