Re: sid mi testing mi

2008/8/25 Engin YILMAZ <yilmaz_engin@yahoo.com>:
> Merhaba, şimdi kurulum yapıcağım için sizi tekrar rahatsız ediyorum. SID kullanan arkadaşlara bir danışıyım dedim ne sıklıkta sorun yaşıyorsunuz. yani dedikleri kadar var mı yani hala çok pro'ların kullanıcağı türden bişey mi onu soruyum dedim.

Uzun zamandır unstable kullanıyorum ( emin değilim ama nerdeyse 1-2
sene olmuştur ) topu topu bir iki kez paketlerde sıkıntım oldu o
kadar. Debian'ın kararsız sürümü bile birçok dağıtımdan daha kararlı
şu an benim kanımca, kurmadıysanız kurun gitsin ( hem paketler oldukça
güncel masaüstü olarak kullanması keyifli ) ve de kolay gelsin. Yalnız
unstable için CD imajı çıkarmıyorlar sanırım, ben de testing
sürümünden dist-upgrade ile geçmiştim. Bu konuda güncellenen imaj
dosyaları bilen arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.