Re: deb paketlerinin yedeklenmesi.

25 Ağustos 2008 Pazartesi 12:54 tarihinde Engin YILMAZ
<yilmaz_engin@yahoo.com> yazdı:

> Saygılar, Engin YILMAZ
>

> --- 25/08/08 Pzt tarihinde Selçuk Mıynat <smiynat@yh.com.tr> şöyle yazıyor:

> Evet, 1048 kadar paket var kurulum boyunca kurduklarımın tamamı bunlardır sanırım.

sudo apt-get autoclean komutuyla en azından eskimiş olan paketleri silebilirsin.

>Peki ben yeni kurulum için /var için ayrı bir bölüm oluştursam

/var dizinini ayrı bir bölüm olarak bağlamak sorun çıkartmayacaktır sanıyorum.

>ya da yeni kurulumdaki /var/cache/apt/archives altına önceden var olan deb dosyalarını kopyalasam paketleri indirmek yerine mevcut olanları mı kullanacaktır.

Hangisi daha güncelse onu kurar diye biliyorum. Ama ille de elimdeki
paketleri kullanmak istiyorum dersen dpkg'yi kullanabilirsin.

dpkg -i paket_ismi

Benim bildiklerim bunlar. Test etmeden kullanmamakta fayda var :)

--
Selçuk