deb paketlerinin yedeklenmesi.

Merhaba, ben sistemde bişeyler bozulduğu zaman çoğu zaman netinst ile sistemi yeniden kuruyorum.

Kişisel dosyalarımı kaybetmemek için home dizinini ayrı bir bölüm olarak tutuyorum.

Ancak sistem için gerekli olan deb paketlerini sürekli tekrar indirmek zorunda kalıyorum. Bunun için home dizinindekine benzer şekilde pratik bir çözümü olan var mı acaba.

Yani elimdeki zaten güncel olanları tekrar indirmeden hızlı bir yeniden kurulum istiyorum. Birazdan sistemi yeniden kurucam çözümü olan varsa ve cevaplarsa sevinirim.

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da