Re: broadcom 590x eth kart

Ergin SAHIN yazmış:

> Broadcom 590x Ethernet kartı olan notebook a debian kurmak istiyorum ama netinstall kartı tanımadığı için paketleri indiremiyorum

Kart hakkında bir bilgim yok ama eğer firmware sorunu varsa gerekli firmware'i
indirip kurulum yapabilirsiniz. Kurulum programının usb bellek ya da disket gibi
taşınabilir ortamlardan firmware yükleme özelliği var.

> Dvd serisini indirsem içinde barındırıyormu sürücüyü ?

Pek sanmıyorum. CD/DVD imajları özgür olmayan bileşenleri barındırmadığı için
eğer böyle bir sorun varsa DVD imajının da netinstall imajından farkı yoktur.

Tavsiyem google'da kartınızın modeli ve Debian ilgili olarak araştırma yapın,
eğer firmware sorunuysa firmware muhtemelen non-free bölümünde vardır, indirip
kurabilirsiniz.