Re: fstab nfs mount

syslog'a mutlaka birtakım loglar gönderilmiştir, onları inceleyerek açılışta neyin çalışmadığı hakkında fikir yürütebiliriz.

2008/8/7 Bahri Meric CANLI <bahri@canli.info>
Merhaba

Şu sıralar debian sid kullanıyorum. Daha önceleri fstab dosyasına eklemiş olduğum nsf mount satırları şuan sisteme açılışta mount olmasını sağlamıyor. Fakat elle mount etmeye çalıştığımda sorunsuz çalışıyor. cron.d yada rc.local'e ekleyerek de yapabilirim fakat daha önce çalışan fstab dosyamdaki satırların çalışmamasını anlayamadım.

Sid üzerinde bu tip sorunların olmasını normal karşılıyorum fakat bu bir bug mı yoksa yüklü olması gerekirken yüklü olmayan bir paket mi merak ediyorum.

İyi çalışmalar