Re: kablosuzu çalıştırmak

2008/6/24 ozan ay <ozanay@gmx.com>:
Sayın ustalar Sizin dediginiz gibi
bu komuttan versiyonun ogrenip debian:/home/ozan# cat /sys/module/ipw2100/version git-1.2.2
uygun  firmware dosyasini /usr/lib/hotplug/firmware dizinine attım. fakat bir değişiklik olmadı.
bir arkadasımız hotplug yuklemem gerektigini soylemisti fakat hotplug yuklemeye calısınca apt-get bir suru dosyayı kaldırmak isedi bende iptal ettim.
apt-get yuklenmiş dosyaları kaldırmak istiyor. Nasıl bir ayarla yuklemem gerek yada bu dosyaları kaldırdıktan sonra nasıl tekrar tuklemem gerek.
Simdiden teşekurler.

merhaba, su adresten http://ipw2100.sourceforge.net/firmware.php  kendinize uygun firmware'i indirdikten sonra bu indirmis oldugunuz sikistirilmis tgz uzantili dosyayi /lib/firmware dizinine actiktan sonra konsolda root olup modprobe ipw2100 komutunu verip baglantinizi kontrol edebilir misiniz?

kolay gelsin.