Re: kablosuzu çalıştırmak

On Wed, Jun 25, 2008 at 3:34 PM, ozan ay <ozanay@gmx.com> wrote:
Sayın Debian kullanıcıları,

Ben debiana yeni başladım ve dizustume debian etch kurdum. Herşey guzel çalışıyor kablosuz haricinde benim debiandaki cıktılar.

debian:/home/ozan# lsmod | grep ipw2100
ipw2100                64048  0
ieee80211              29480  1 ipw2100
firmware_class          9600  2 pcmcia,ipw2100

debian:/home/ozan# cat /sys/module/ipw2100/version git-1.2.2

Tam olarak ne yapmam lazım kablosuzu calıstırmam için.

Merhaba, sisteminizde kablosuz cihazinizin calisabilmesi icin gereken firmware'ler yuklu degil. Debian, lisans sorunlarindan dolayi bu firmware'leri ozgurce dagitamiyor, o yuzden su siteden http://ipw2100.sourceforge.net/firmware.php kendinize uygun olan firmware'i indirip daha sonra /lib/firmware dizinine acarsaniz, bir daha baslattiginizda kablosuz cihaziniz calisacaktir.

kolay gelsin.