Re: java hatası

Merhaba,

On Fri, 13 Jun 2008 10:30:10 +0300, ces 200 wrote:
> merhaba arkadaşlar, dediklerinizi yaptım ama gene kuramadım javayı.
> gdebi ile denedim, dpkg ile denedim. jdk da jre kurulması lazım diyor,
> jre de başka bir şey kurulması lazım diyor. aslında hepsi var
> klasörde. ne yapmalıyım. teşekkürler.

Tüm bağımlılıklarıyla beraber .deb dosyaları elinizde varsa hepsini bir
klasör altına toplayıp, terminalden o klasör altında:

	dpkg -i *.deb

komutunu çalıştırarak kurabilirsiniz.

Ayrıca, Debian'ın CD / DVD setlerini indirip elinizin altında
bulundurmanız her zaman için daha iyi olacaktır.

Sevgiler.

Cafer Şimşek
@endersys @istanbul
http://www.endersys.com/