Re: java kuramıyorum

Merhaba,
sanirim yapabilirsiniz. daha once gdebi kullanmadim, o yuzden yardimci olamayacagim. Belki kullanan arkadaslar yardimci olurlar. Ancak bu paketleri indirip usb bellege atip sonra bilgisayariniza bu paketleri tekrar copy edip kurdugunuzda problem kalmayacaktir.

saygilar, selamlar

Ozgur

12 Haziran 2008 Perşembe 15:54 tarihinde ces 200 <ces200@gmail.com> yazmış:
teşekkürler, bunları gdebi programı ile yapabilirmiyim?

--
Ozgur

mailto: ozgur@ozgurkaratas.com
okaratas@ieee.org