Re: java kuramıyorum

ces 200 yazmış:
> merhaba arkadaşlar, yeni debian kullanıcısıyım. sun.com dan java yı
> indirdim, debian paketlerinden sun-java-jre jdk ne kadar varsa hepsini
> indirdim. ancak kuramıyorum. gdebi ile indirdiğim paketleri açıyorum
> jdk da jre eksik diyor birinde öteki eksik diyor kurmuyor. deb
> uzantılı dosyalarım 2. hdd olan /mnt/debs klasoründe durmaktadır.
> acaba bunları bir yere mi kopyalamam gerekiyor, kendine ait bir klasör
> falan mı var. yardımcı olursanız sevinirim 1 haftadır bununla
> uğraşıyorum. teşekkürler
> (not: evde internet bağlantım yok. deb dosyalarını işyerimden indirip
> [...]

Eğer hazırda kurulu Synaptic varsa işinize yarayabilir. Synaptic'te kurmak
istediğiniz paketleri seçtikten sonra Dosya menüsündeki "Generate package
download script" komutunu kullanarak bir indirme betiği oluşturabilirsiniz.
Betik basitçe indirmeniz gereken tüm paketleri wget ile tek tek indiriyor.

İndirdiğiniz paketleri kurmak için de aynı menüdeki "Add downloaded packages"
komutunu kullanabilirsiniz.

Kolay gelsin