Re: yeni baslayan debian kullan?c?s?n?n sorunu

ozan ay,  1.05.2008 tarihinde şöyle yazmış:
> [...]
> Tak?ld?g?m iki konu var.
> 1. 2100 network kart? tan?tamamam
> aptitude search ipw2100 olarak arat?rd?m ve ipw2100-module-ve cekirdek-
> c?kt? ve kendime en uygun cekirdek mudulunu al?p kurdum "aptitude
> install ipw2100-module " ve kurulum yapp?ld? sonrada
> http://ipw2100.sourceforge.net/ adresinden gerekli firmware kurdum ve
> usr/src/lip/hotplug/firmware dosyas?na koplalad?m. modul olarak da
> module-assistand olarak a-i oarak da modulu ekledim fakat yidene iwconf
> yapt?g?mdan kaplosuz modem gorunmuyor baska ince ayar m? yapmama gerekiyor.

Paket kurulumunda ya da module-assistant kullanırken tüm işlemlerin
başarıyla sonuçlandığından emin misiniz?  Aldığınız herhangi bir hata
mesajı ya da başka mesaj var mı?  Loglarda (örn. /var/log/kern.log)
kablosuzla ilgili bir şey görüyor musunuz?  Bir de "kablosuz modem"
derken bilgisayarınızın kablosuz arayüzünü kastettiniz herhalde.  (Yani
modem değil herhalde.)

> 2.Compiz Fusion kuramamam.
> Compiz Fusion olarak apt source.list dosyas?na gereken yere depolar?
> ekledim fakat nedense fusion-icon birturlu kurulmuyor. apt-get
> program?nda aptitude program?nda ve synaptic de olmuyor. Synaptic de
> zorlayarak kur da isareti secili yapam?yorum. Birde en son olarak butun
> diger depo adreslerini kapat?m sadece compiz fusion stable deposu ac?k
> olarak denedim hata ald?m. Unstable deposundan da olmuyor cunku
> bag?ml?l?klar desteklemiyor.

Kurmaya çalışırken aldığınız hataları listeye yazarsanız yardım
bulma ihtimali artar.