yeni baslayan debian kullan?c?s?n?n sorunu

Say?n Debian kullan?c?lar?

Ben debian linux`a yeni bas,lad?m. Debian etch kurdum. Internette okuduklar?m va anlad?klar?m? uygulayarak bir yere kadar geldim. Tak?ld?g?m iki konu var.
1. 2100 network kart? tan?tamamam
aptitude search ipw2100 olarak arat?rd?m ve ipw2100-module-ve cekirdek- c?kt? ve kendime en uygun cekirdek mudulunu al?p kurdum "aptitude install ipw2100-module " ve kurulum yapp?ld? sonrada http://ipw2100.sourceforge.net/ adresinden gerekli firmware kurdum ve usr/src/lip/hotplug/firmware dosyas?na koplalad?m. modul olarak da module-assistand olarak a-i oarak da modulu ekledim fakat yidene iwconf yapt?g?mdan kaplosuz modem gorunmuyor baska ince ayar m? yapmama gerekiyor.
2.Compiz Fusion kuramamam.
Compiz Fusion olarak apt source.list dosyas?na gereken yere depolar? ekledim fakat nedense fusion-icon birturlu kurulmuyor. apt-get program?nda aptitude program?nda ve synaptic de olmuyor. Synaptic de zorlayarak kur da isareti secili yapam?yorum. Birde en son olarak butun diger depo adreslerini kapat?m sadece compiz fusion stable deposu ac?k olarak denedim hata ald?m. Unstable deposundan da olmuyor cunku bag?ml?l?klar desteklemiyor.