Re: debian.org.tr site çalışması

Merhaba

Tasarımda kullanılan temayı değiştirdim. Yeni tema üzerinde daha kolay
çalışılabilir durumda.

*  Üyelik ile ilgili kısım sağ üst köşede,  istersen o alana direkt
kullanıcı adı ve şifre ekranı da yerleştirebiliriz.
*  Yeni tema fazla beyaz olsada üzerinde çalışarak daha iyi bir hale
getirebiliceğimizi düşünüyorum. Turuncu alanları debian logosunda
kullanılan kırmızının bir tonu ile değiştirebiliriz. Fazla göz yormaması
için kullanılmayan alanlardaki arka plan rengini daha koyu bir renk ile
değiştirebiliriz.
*  Sitenin lisansı GNU General Public License 3.0
<http://www.gnu.org/licenses/gpl.html>  olarak değiştirildi.
*  Bağışlar kısmı zaten düşünülmemişti. Site üzerinde böyle bir menü
olması da gereksiz olduğu için kaldırldı.
*  Ana sayfayı daha verimli kullanmak için araştırma yapıyorum. Hazır
birşey bulamazsak, bir haber bölümü ayırıp haberleri o alana wiki
sistemi üzerinde girebiliriz.
* Şimdilik salt debian logosunu siteye yükledim.  Fakat daha önce
debian-tr.org da bir tasarım çalışması yapılmış  güzel bir logo vardı.
Onu  bu sisteme uyarlayabilirsek kendimize  özgü bir logomuzda olmuş
olacak.

Daha iyi bir sitemiz olabilmesi için olmulu olmusuz eleştiri ve
görüşlerinizi yazmanızı rica ediyorum.

İyi çalışmalar
Bahri Meriç CANLI

Recai Oktaş yazmış: