Re: debian.org.tr site çalışması

* Murat Demirten [2008-04-22 12:04:32+0300]
> Geçenlerde liste üyelerinden Bahri Meriç Canlı, benzeri bir örnek çalışma
> yapmak istediğini belirtti ve http://www.debian-tr.info adresinde, wiki
> tabanlı bir sistem kurgulamaya başladı, şu an belirli bir noktaya getirmiş
> durumda.
>
> Bu noktada artık yapılan işi, debian-user-turkish ahalisinin beğenisine
> sunmak gerekli. Daha önce yaşadığımız olumsuz deneyimleri de gözönünde
> bulundurarak, herkesi yapıcı önerilerde bulunmaya davet ediyorum.
> Listedeki her üyenin beklentilerini karşılayacak bir site yapmak elbette
> [...]

Merhaba,

Öncelikle emek sahiplerine çok teşekkürler.  Başlangıç olarak gayet güzel
bir site olmuş.  Umarım zamanla içerik zenginleşir.  Görüşlerime gelince:

- Sanıyorum, Debian'a özgü bir durum olarak, arkasında ticari bir oluşum
  bulunmadığından "Bağışlar" gibi bir bölüm düşünülmüş.  Fakat birçok
  açıdan sıkıntılı bir konu bu.  Bu bölümün, en azından şimdilik,
  kaldırılması yerinde olur düşüncesindeyim.

- İçerik GFDL ile lisanlanmış.  Bilmeyenler için hatırlatayım, GFDL DFSG
  uyumlu bir lisans değildir.  Başka bir site olsaydı üzerinde durmazdım.
  En azından Debian özelindeironik olmaması için bu lisansın GPL sürüm 2 ve
  üzeri olarak değiştirilmesinde yarar var.

Elinize sağlık,