Re: debian.org.tr site çalışması

Merhaba

Şuan içerik ile ilgili konuların üzerinde çalışıyoruz. Henüz görsel
konular ile hiç ilgilenmedik. Renkler, menüler, hatta tasarım bile
ilerleyen zamanlarda değişebilir. Bütün hepsini aynı anda yapabilecek iş
gücümüz olmadığı için içerik konusu rutine bindikten sonra tasarım
konularına eğilmeyi düşünüyoruz.

Her türlü katkıya açığız. Mediawiki tercih etmemizin en büyük
sebeplerinden biride herkesin az da olsa çorbada tuzunun bulunması.

İyi çalışmalar

Bahri Meriç CANLI

Ozgur Karatas yazmış: