debian-tr.info web sitesi

Merhaba,

Uzun süredir genelde sessiz sessiz debian.org.tr sitesini ve bu mail listesini takip etmekteyim. Yeni web sitesinin haberini görür görmez girip kabaca inceledim. Başlangıç olarak oldukça etkilendim. Umarım kullanıcıların da katkıları ile geniş ve doyurucu içerikli bir site olur. Başlangıç olarak üye kayıt sayfasındaki kutular labeller ile tam örtüşmüyor. Açıkçası neyi nereye yazacağımı tam belirleyebilmek için biraz düşünmem gerekti. Ayrıca Özgür Bey’in de belirttiği gibi giriş linki ve giriş yapıldıktan sonra kullanıcı adı ve oturum kapatma linkleri sayfanın başında ve daha belirgin olsa daha iyi olabilir bence.

Bu çalışmaya katkısı olan herkese teşekkürler.