Re: debian.org.tr site çalışması

Merhaba,

Tebrikler arkadaşlar. Çok sevindim böyle bir çalışma gördüğüm için.

>  Tasarıma gelecek olursak hover'ı yeşil olan linklerin hover ı debian
>  pembesi yapılabilir. Ayrıca site fazla sarı lacivert olmuş (!?), renkler
Bu sarı lacivert konusu bence de değişebilir. Takım tutmuyorum ama
insanlarda uyandıracağı izlenimleri dikkate almak lazım sanırım. :)
Debian pembesi ile çok açık risksiz bir sarı güzel görünebilir.

Bir de "yeni başlayanlar" bölümü olabilir ana sayfada. İçerik
açısından diğer bölümlere giren belgeler ya da bu bölüm için
hazırlanacak belgeler bulunur. Aslında hem site, hem Debian, hem de
Özgür Yazılım için neyi nasıl bulabilieceğini, nasıl yardım
alabileceğini, nasıl öğrenebileceğini anlatan yardım bölümü gibi.
Sitede mevcut "Debian Yardım" bölümünün içerik açısından yeni
başlayanlara özelleştirilmesi gibi.

İlk izlenimler bunlar. Sonra yazmaya devam ederim.

İyi çalışmlar, kolaylıklar.

--
Ali Deniz EREN
ali.deniz.eren@gmail.com