debian.org.tr site çalışması

Merhaba,

Listeyi uzun süredir takip edenlerin hatırlayacağı üzere, daha önce de çeşitli defalar debian.org.tr adresinde yaşayan sitenin işe yarar / sık güncellenebilir hale getirilebilmesi için tartışmalar dönmüştü.

Bir kaç adım atmaya çalıştık ancak sonuç alamadık. Bu tür işler, genelde işi domine eden birileri varsa ancak sonuca ulaşıyor.

Geçenlerde liste üyelerinden Bahri Meriç Canlı, benzeri bir örnek çalışma yapmak istediğini belirtti ve http://www.debian-tr.info adresinde, wiki tabanlı bir sistem kurgulamaya başladı, şu an belirli bir noktaya getirmiş durumda.

Bu noktada artık yapılan işi, debian-user-turkish ahalisinin beğenisine sunmak gerekli. Daha önce yaşadığımız olumsuz deneyimleri de gözönünde bulundurarak, herkesi yapıcı önerilerde bulunmaya davet ediyorum.
Listedeki her üyenin beklentilerini karşılayacak bir site yapmak elbette mümkün değil, bence dikkat etmemiz gereken noktalar:

- yeni site dışarıdan katılıma kolaylıkla izin veriyor mu?
- sınıflandırma mantığı düzgün mü?
- tasarım/içerik uyumu sağlanmış mı?

gibi olabilir. En azından şu anki yaşayan halinden daha iyi bir site yapabiliriz, tartışmaları bu düzlemden başlatırsak sonuç alacağımızı düşünüyorum.

selamlar,