Re: dns konfigurasyon

Anladigim kadariyla bu bir uyari fakat alan adi sunucularinizi guncellemenizi engellemiyor. Ayrica verilen bilgi "network erisimi yok" seklinde. Eger NS kaydi disinda A kaydini da girmediyseniz onu da girmeniz gerekir. Buyuk ihtimal ip'yi cozemiyor, cunku bind kurulumunda daemon default olarak calisir ve UDP/53'u dinler. Hatta ip bilgisi olursa bizim de farkli yerlerden test etme sansimiz olur.

Su anki sorgular IP donmuyor:

ustun@houston:~$ dig +short ns1.thelinuxtraining.com
ustun@houston:~$

Onun otesindeki konfigurasyonlar icin dokumanlara bakmalisiniz,

Ustun

2008/4/15 ebitargem <ebitargem@yahoo.com>:
Hatayi yahoo'nun domain kontrol panelinde dns
adreslerini degistirmek istedigimde aliyorum.

http://www.networksolutions.com/whois/results.jsp?domain=thelinuxtraining.com