Yanıt: debian web server

1-)noip.com sitesinden falcoornek.no-ip.com gibi bir
hesap acilmali ve programi indirilmelidir;
  Basit bir daemon program ne zaman Int.Saglayici
tarafindan IP adresiniz degisse no-ip.com bu
degisikligi nameserver olarak dışarı yansitiyor.
Böylece dinamik IP sorunu cozulmus oluyor.

2-) /etc/hosts dosyasına
127.0.0.1 falcoornek.no-ip.com
satirini girin. veya 127.0.0.1 in devamina
ekleyiverin.

3-) Modeminizin web arayüzüne girip ya da komut
kismindan
80 no lu hem TCP hem de UDP paketlerini kendi
bilgisayarinizin Yerel ag IP adresine yönlendirin
(Benim modemde -> Configuration-> Virtual Server)
Ornek:
80 portunu TCP olarak--> 10.0.0.7
80 portunu UDP olarak--> 10.0.0.7
seklinde yonlendirin.

4-) Apache sunucunuzu kurduktan sonra tarayicinizla
adres cubuguna 127.0.0.1 yazip test edin. Apache 2
test sayfasi goruntulenecektir)

5-) Eger localhost olarak aciyorsa ve adim 1-3 e kadar
dogru bir sekilde yaptiysaniz disaridan da ayni test
sayfasini (adim 4 teki gibi) goruntuleyebiliyor
olmalisiniz.
www.sureproxy.com gibi bir vekil sunucu sitesine girip
sitenizi disaridan test edin. vekil sitede
falcoornek.no-ip.com adresini girince ayni test
sayfasini acacaktir.

6-) Test sayfasini degistirin. Ön tanımlı olarak
gosterilen sayfa aslinda /var/www/ altinda veya benzer
bir yerde olmali. Eger yerini degistirmek istiyorsaniz
/etc/apache2/sites-available/default dosyasini
duzenlemeniz lazim. bunun icin
http://www.debian-administration.org/articles/412
adimlarini takip edin.

Saygılar, Engin YILMAZ

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da