Re: Realtek HD Audio ALC861VD

2008/4/2, Ozgur <debianoz@gmail.com>:
Merhaba

Selam

asagidakini denermisiniz:
$ su
$ echo "options snd-hda-intel model=lenovo" >> /etc/modprobe.d/alsa-base
$ reboot

Zaten denemiştim bunu. Ancak makine açılırken alsa'yı yüklemeye başlayınca makineden siren sesine benzer bir ses geldi ve bir süre sonra da yanık kokusu aldık.

/etc/modprobe.d/alsa-base dosyasının son 10 satırının en son hali:

# Prevent abnormal drivers from grabbing index 0
options bt87x index=-2
options cx88_alsa index=-2
options snd-atiixp-modem index=-2
options snd-intel8x0m index=-2