Re: ejabberd sunucuya localhost dışından ulaşım

Yuksek ihtimal conf dosyasinda disariya acmak icin bir parametre vardir, dinledigi porta disaridan telnet'le baglanabiliyor musunuz? daemon.log'a da erisim bilgilerini yaziyor olabilir.

Cok genel oldu ama ejabberd kullanmis birisi daha iyi yorumlayabilir tabi :),

Ustun