Re: youtube erisim sorunu

On Monday 24 March 2008 19:37:36 Bahri Meric CANLI wrote:
> Merhaba
>
> Debian üzerinde Tor(www.*tor*project.org) ile proxy üzerinden youtube
> yada diğer yasaklı sitelere erişebilirsiniz.
>
> Tor debian depolarında da mevcut hatta firefox eklentisi ile firefox
> üzerinden devreye alıp devreden çıkarabilrsiniz.
Merhaba,
Debian üzerinde tor ile anonim gezinti yapmayı denemiştim ama firefox (aslında
iceweasel) ile devreye alıp çıkarma işlemlerine rağmen ip adresim hala aynı
kalıp değişmiyordu. Evden Airties ADSL ile internete çıkıyorum. Statik ip'im
yok. Eksik yada yanlış yaptığım bir şey mi var? Tor kurulu ve çalışıyorken
neden benim ttnet ip'im değişmeden kalıyor ve dışardan bu ip tanınmaya devam
ediyor? Yasaklarda geçerli olmaya devam ediyor tabi..
Teşekkürler.

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr