Re: Ape(monkey muzik dosyalari)

Sun, 23 Mar 2008 06:25:33 -0700 (PDT), falco <ebitargem@yahoo.com> :

> Ape uzantili muzik dosylarini nasil dinleyecegim
> konusunda bana yardimci olabilecek biri var mý?
audacious ve xmms'in ape eklentileri var, onlari kurabilirsiniz.
mplayer ve ffmpeg'in son 2-3 ayda cikan yeni surumleri ape calabiliyor.

Uzun vadede ape'lerinizi baska bir kayipsiz dosya bicimi olan flac'a
donusturmeyi de dusunebilirsiniz. Iki kayipsiz dosya bicimi arasinda
donusum oldugundan, ses kalitesinde bir kaybiniz olmamasi gerekir. Flac
cok daha yaygin olarak destekleniyor yazilimlarca.

                   Doruk