Re: debian depoları

Merhaba.

Olayi velveleye vermek gibi bir dusuncem yok, bunun kendimi bildim
bileli ayni oldugunu anlatmaya calisiyorum sadece, 3 hafta sonra bidaha
bakariz 3 yil sonra bidaha bakariz. Turkiye'de Debian'in hali ortada.
debian-tr.org Allah'indan bulmus. Debian Turkiye yansisi millattan
onceki paketleri iceriyor. Gecen postada attigim
libapache-mod-php4_4.4.4-8+etch4 30 Haziran 2007 tarihinde atilmis [1].
Bu sizce 3 hafta once mi yoksa 10 ay once mi? dpkg'yi Turkce'lestirmek
icin Alioth'da ki l10n-turkish projesi sayfalarini gezerken, oraninda
sorunlu oldugunu farkettim [2]. Hal boyle olunca Debian'in Turkiye'de ki
kullanicisi ne yapsin?

Levent bey size bi soru sormak istiyorum, Debian Turkiye yansisini, host
etme serefine erismek icin mi aldiniz? Debian Turkiye yansisinin
olmamasi, Debian'in Turkiye'de ki kullanicilarina daha yararli
olacaktir. Hic degilse tr yansisinin halini bilmeden kullanmaya kalkmazlar.

[1]:
http://packages.debian.org/changelogs/pool/main/p/php4/php4_4.4.4-8+etch4/changelog
[2]: http://l10n-turkish.alioth.debian.org/coordination.php