Re: [Linux-sunucu] open relay sorunu

Ben de 1 ay kadar önce kurduğum hastanedeki sunucuya (FreeBSD 6.3) netqmail-1.06 yı chkuser yaması ile derledim. Relay sorunum yok görünüyor.
Geçenlerde http://www.abuse.net/relay.html adresinden Qmailde çalışan posta sunucuma relay test yaptırdığımda 7.adımda relay açıkları tespit ettim. Bunun üzerine biraz araştırdığımda karşıma qmail-smtpd-relay-reject.patch çıktı. Bu yamayı yaptıktan sonra herhangi bir relay açığı gözükmüyor. Umarım işinize yarar.

Saygılar.
Erdem