Re: TCP/UDP bağlantısını sonlandırmak (C kodu)

(Sadece Atıf'a yollamışım pardon, gruba iletiyorum tekrar...)

Elimde sadece bağlanan makinenin IP'si ve bağlandığı port var. Bu
bilgilerle daha basit bir şekilde bağlantıyı sonlandırmanın yolu yok
mu?

Dediğiniz yöntemde programın içinde listeleyip sonucu "parse" ederek
süreci sonlandırma konusunda ps aux te işlemler listeleniyor ama
bunların içinde aynı server programına bağlanan yığınla makine için
gösterdiği süreç listesi var. Bunların içinden hangisi olduğunu
anlamak mümkün görünmüyor... Eğer gözümden kaçırdığım bir şey yoksa?

Teşekkürler,
Kaan.