Re: Kullanıcı doğrulama ve PAM hakkında

Merhaba,

(LDAP güzel fikir teşekkürler Ali, ama bu proje için benim vaktimi
epey alır sanıyorum.)

PAM ile MaySql çözümü şu an en çabuk sonuç alabileceğim yöntem..

Sunucu ve istemcide çalışacak yazılımın aslında PAM desteği var. Şu
şekilde deniyorum:

auth sufficient pam_mysql.so user=DB_KULLANICI_ADI passwd=DB_ŞİFRE \
host=DB_HOST db=DB_ADI table=TABLO_ADI  usercolumn=KULLANICI \
passwdcolumn=ŞİFRE crypt=3

Kullanıcı adı ve şifre burada doğrulanabilir de, ek olarak kullanıcı
hesabının aktif olup olmadığı gibi bir kolonu kontrol ettirme imkanım
var mı?  (Eğer bu mümkünse ayrı bir uygulama yazmama gerek
kalmayacak.)

Teşekkürler,
Kaan.