From: Cavit Cahit VURAL [mailto:ccvural@cerenbilgisayar.com.tr]
Sent: Wednesday, February 20, 2008 2:22 PM
To: Emre Kadıoğlu
Subject: Re: DVR Card ve Debian

Selam,

Biz (henuz duyurumunu yapmadik) bir LINUX dagitimi uretiyoruz. Debian
tabanli bir dagitim.
Kendi dagitimimiz uzerinde testler yapmak icin denemistik.

Dugun salonlarinin dugunu internetten canli yayinlamasi icin denedik,
bir sorun da olmadi.
Ama dedigim gibi, su an donanimlari unuttum. ANcak hatirladigim
kadariyla 500E 'luk bir kamera yerine Arena ' dan bir baska marka 200$
civarinda bir kamera ile denedik. Ayni verimi aldik.

Nasil yardimci olabilirim ?

CC Vural

Emre Kadıoğlu yazmış: