DVR Card ve Debian

Merhaba Arkadaşlar,

Geçenlerde bir yere kamera sistemi kurduk, Sistem’de 5 adet güvenlik kamerası var ve bunlar DVR Card ile bilgisayara bağlanıyorlar, kameralar 24 saat kayıt yapıyor ve internetten izlenebiliyor, fakat sistemi kurarken saçma salak bir ton sorunla karşılaştık ve hala da ürettiğimiz çözüm içime sinmiş değil ve eğer mümkünse Linux üzerine geçirmeyi düşünüyorum. Windows tabanlı bir sistemin bu işlev için yetersiz olduğunu düşünüyorum çünkü sistem chipset sürücülerinin sürümlerinden ekran kartının bios sürümüne kadar herşeyle çakıştı ve hata verdi. Daha önce linux üzerinde böyle bir sistem kuran ya da deneme yapan bir arkadaşımız varsa deneyimlerini benimle paylaşırsa sevinirim. Ya da sorunsuz çalışan bir DVR Card bilen arkadaş varsa deneyimlerinden yararlanmak isterim. Bunun yanında gördüğüm kadarıyla PC üzerinde çalışan bu DVR sistemler şu an son derece yetersiz ve baş ağrıtıyor. Sektörde bu konuyla ilgili de büyük bir açık olduğunu düşünüyorum eğer bunu linux üzerinde stabil bir şekilde çözebilirsek ciddi bir sorunu çözmüş oluruz ve Linux kullanımında büyük bir sekte yaratabiliriz diye düşünmekteyim. Konuyla ilgili fikirlerinizi bekliyorum...

İyi Çalışmalar,